A.M Bahamir

امیرمحمد بهامیر؛ روزنامه‌نگار

A.M Bahamir

امیرمحمد بهامیر؛ روزنامه‌نگار

سلام خوش آمدید

معرفی انیمیشن در مجله خانواده 2

پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۰۶ ب.ظ

نوبت هم باشه، نوبته بروبچ شرقیه که تو این شماره مجله خانواده رفتم سراغشون. اول از همه انیمه جدید ماکاتو شینکای یعنی دختر آب و هوا براتون معرفی کردم. بعد رفتم سراغ استاد میازاکی و پونیو کاراکتر دوست داشتنیش. در اخر هم یه کمدی شاد از کره جنوبی براتون انتخاب کردم به نام لاروها.

هر سه تا اثر که پیشنهاد می دم ببینید و شک نکنید لذت می برید از دیدنش. البته بگم این معرفی ها بیشتر برای والدینه که برای فرزندانشون بتونند انیمیشن مناسب انتخاب کنند.

ولی شماها هم از دیدنشون غفلت نکنید. راستی مجله خانواده از این به بعد الکترونیکی هم منتشر میشه، می تونید به سایتشون برید و مجله تهیه کنید. مطالعه بخش معرفی انیمیشن یادتون نره

سایت مجله خانواده:
majalehkanevadeh.com

https://www.instagram.com/p/CFYi5ixBf_a/


جلد جدید نیمه دوم شهریور خانواده منتشر شد و تو این شماره سه انیمیشن براتون معرفی کردم. نه ژا، کوبو و لوپین سه آثاری اند که این دفعه انتخاب کردم برای معرفی در بخش از نگاهی دیگر. درباره کوبو قبلا یه پست گذاشتم و نقدش کردم که می تونید بخونیدش، اما دو تا اثر دیگه هم به اندازه کوبو خوب هستند.

به خصوص نه ژا که همچون کوبو ساختار اسطوره ای داره. اثری که با اسطوره های چینی پیوند خورده و پیشنهاد می کنم ببینیدش. لوپین سه سرآغاز، هم از سری آثار محبوب لوپین سه هست منتهی با گرافیک سه بعدی که تجربه جدیدی برای انیمه باز ها به وجود آورده که این مجموعه رو همیشه دو بعدی دیدن.

فایل الکترونیکی مجله خانواده رو هم از سایتشون می تونید تهیه کنید.

https://www.instagram.com/p/CEzUCR1BoeA/



مجله اول شهریور خانواده منتشر شد و با معرفی انیمیشن بازم در خدمتتونم. این دفعه رفتم سراغ سه تا اثر قدیمی ولی مشهور، قسمت سوم من نفرت انگیز و ماشین ها به علاوه فیلم انیمیشنی سه کله پوک ماجراجو.

دو تا انیمیشن اول که معرف حضور همه هست، اما انیمیشن سوم در واقع فیلمی از مجموعه چند فصلی این سه تا خرس هست که تو هر فصل و قسمت های کوتاهی که دارند ماجراهای احمقانه و خنده داری برای مخاطب روایت می کنند. خودم به شخصه این سری دوست داشتم چون اتفاقات بامزه ای این سه تا دوست رقم می زدند.

https://www.instagram.com/p/CEEQ72OhWt8/

  • امیر محمد بهامیر

انیمه

انیمیشن

مجله خانواده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

یه روز‌نامه‌نگار که اومده چرخی تو دنیای رسانه بزنه!

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندها