A.M Bahamir

امیرمحمد بهامیر؛ روزنامه‌نگار

A.M Bahamir

امیرمحمد بهامیر؛ روزنامه‌نگار

سلام خوش آمدید
25 انیمه خنده دار

25 انیمه خنده دار

جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۳ ب.ظ

کمدی یکی از متنوع ترین ژانرها است، و اغلب اوقات با ژانر های روزمره، عاشقانه، و ایچی همراه میشود. هر شخص درک و برداشت متفاوتی از طنز و شکل متفاوتی از سلیقه را در این ژانر دارد. اما می توانم تضمین کنم که شما با دیدن هر یک از انیمه های زیر در خنده و لذت غرق می شوید و لحظات شیرینی را تجربه خواهید کرد. غم،خستگی و ناراحتی شما با دیدن یک صحنه ی احمقانه و خنده دار از این انیمه ها از بین می رود و شما را کاملا شارژ می کند.

منابع:

·        MyAnimelist

·        AnimUp

·        Goboiano

·        Ranker

 

 

نویسنده: بیات

  • امیر محمد بهامیر

انیمه

نقد

نظرات (۴۲)

ممنون از سایت های خوب شما 

میشه اسم هارو به فارسی بنویسید ممنون میشم

بهترین انیمه کمدی برای آدمای عادی گرند بلوئه که فقط 12 قسمته و برعکس گینتاما که باید قبل از دیدنش انیمه هایی مثل وان پیس ناروتو دراگون بال بلیچ رو ببینید نیاز به دیدن هیچ انیمه دیگه ای نیست سال ساختش هم 2018 هست اگه یه از کم مغزتون استفاده کنید میفهمید این لیست برای 4 سال پیشه پس برای همینه که داخل لیست نیستش

لطفا اگه امکانش هست انیمه های عاشقانه و ماجراجویی بهم معرفی میکنید به غیر از هنر شمشیر زنی آنلاین چون هزار بار دیدم ، خیلی ممنون میشم  —_—  ★_—

 لیستتون بدرد نمیخوره چون  grande blue توش نیست

  • مریم سادات کشفی
  • ممنون عالی هستن همشون رو میگم

    اقا چرا من از بس دارک و خوناشامی و اکشن دیدم هیچی بم نمیچسبه🥴🤣شوخیدم ولی من حس میکنم به فان احتیاج ندارم واقعا اینارو هرکی دیده بعد داداش High school DXD ادمو رپانی میکنه اول میبینی میخندی بعد خل میشی از من به شما نصیحت هرگز نبینید

    میشه انیمه هایی مثل نماینده کلاس ما پیشخدمته معرفی کنید 

    به نظرم جای انیمه هایکو و توکیوغول خالی بود

    عالی بود..... این انیمه رو هم بهتون پیشنهاد میکنم itazura na kiss

    سلام 

     

    فقط 4 تا از این لیست رو من نگاه کردم فعلا ولی خب قشنگ بودن ولی اگه میشه اسماشون رو به فارسی هم بنویسید 

     

    عکس ها هم خیلی خوب بودن و طنز داستانو نشون میدادن 

     

    من هم مثل بعضی از دوستان اوتاکو هستم و در کل چه در لیست باشن یا نه از نظر و سلیقه من grand blue ،

     

    زندگی فاجعه بار سایکی ، اومارو چان خواهر دو چهره من و باراکامون قشنگ بودن ، طنز زیادی داشتن و به دل میشینن .

     

    و همونطور که بعضی از اوتاکو ها گفتن سفید برفی با موهای قرمز ، رقص با شیاطین و هنر شمشیر زنی انلاین در ژانر

     

    عاشقانه قشنگ هستن 

     

    در ژانر ورزشی هم من هایکیو و بسکتبال کوروکو رو پیشنهاد میکنم 

     

    و در ژانر موسیقی کی اون قشنگ بود 

     

    اگر امکانش باشه و البته اگه بدونید هم نیخواستم بپرسم که قسمت 133 شبدر سیاه کی میاد ؟

     

    خیلی ممنون از شما و سایت خوبتون 

     

    عالی بود ممنون فقط اگه انیمه توپ و قشنگ و عاشقانه دارین معرفی کنین موندم توی این روزا از بیکاری چیکار کنم اگه میشه انیمه معرفی کنین ممنون

    انیمه ی یونا دختری از سپیده دم هم جاش خالیه هم طنزه هم عاشقانه . . . خلاصه که عااالیع

  • امیر حسام سجودی
  • زمان طلایی خیلی خوب بود 

    هم عاشقانه هم کمی کمدی 

    اگه کسی انیمه ای شبیه زمان طلایی داره بگه

  • سینا نژاد اسدی (آدرین آگراست)
  • خوب بودن ولی هیچکدومشون مثل  guy و lee داخل انیمه ناروتو شیپودن نیستند 

    البته ناروتو شیپودن طولانیه ولی در کل قشنگه هم طنز هم عاشقانه هم جنگی هم کمی انحراف

    ممنون از سایتتون

    پس گرند بلو کجاعه

    ممنون لطفا انیمه هایی مانند قرار زنده و مبصر کلاس ما پیشخدمته رو بزارین ممنون میشم جاشون خالیه

     

    فقط فقط فقط grand blue اگه بعد دیدن این انیمه کونت پاره نشد هرچی دلت خواست بگو

    هیچ انیمه کمدی ای به پای grand blue نمیرسه جاش توی لیست خالیه

    سلام سایت کاملی بود ممنون البته من همه رو دیده بودم دوستانی هم که درباره روزهای رنگین کمانی حرف زدند باید بگم ژانر این انیمه عاشقانه است که چاشنی کمدی دارد همینطور انیمه مبصر کلاس ما پیشخدمته درباره فارسی بودن باید بگم بعضی از انیمه ها رو باید حتما به صورتی که در سایت ذکر شد زد تا زیرنویس فارسی بذاره وگرنه زبان اصلی میاره اما به نظرم خوبه پیشخدمت ما خیلی رو اعصابه رو هم اضافه کنید

    • واقعا مفید بود!
    • متشکرم😁

    سلام 

    میشه انیمه ای مثل روز های کمانی معرفی کنید 😊

    سلام انیمه هاتونو به روزرسانی کنین انیمه روزهای رنگین کمانی عالیه

    من گینتاما رو تموم کردم خیلی باحال بود لامصب انگار تمام چیزای خنده دار توش بود 

    مرسی خیلی لیستتون به درد بخور بود ولی بازم بهش اضافه کنین تا بهتر شه

    بدک نیست اما جای مبصر ما پیشخدمته توش خالیه و اینکه کاش اسم انیمه هارو به فارسی هم میزاشتین

    انیمه بوسه ایزدی هم خیلی خوبه عاشقانه کمدیه

    خیلی از کمدی ترین انیمه ها نبودن. باید لیستتون رو به روز رسانی کنین =_=

    انیمه *تورادورا * خیلی خنده داره عاشقانه هم هست حتما ببینید

    یکی جواب منو بدههههه😣😣😣😣😣😵

    میشه ی انیمه مثل زندانی ها معرفی کنید

    راستش میخواستم چند تا اشکال از سایتتون بگیرم اول اینکه اسم انیمه هایو به فارسی ننوشتید.دوم اینکه اگر  یک انیمه چند طانر داشته باشته مثلا کمدی عاشقانه باشه باید برای کمک به خواننده این متلب ذکر شود.سوم اینکه ایکاش آدرس یا لینکی که برای زانر های دیگه ی انیمه هست هم در هر صفحه برای دست رسی بهتره خواننده میگذاشتید

    فوق العاده بودن مخصوصا کلوب مهمانداری دبیرستان آوران

    اگر دنبال انیمه های عاشقانه می گردید حتما شاهزاده ی پیدایش و دنیا هنوز زیباست رو ببینید.

    با تشکر😄

    چندتاشونو دیدم واقعا انیمه های خیلی خوبی معرفی کردید ممنون ممکنه ترجمه اسمشون به فارسی هم قرار بدید؟ ممنون میشم 

    سلام انیمه مبصر ما پیشخدمته سفید برفی با موهای قرمز ودختر گرگی و شاهزاده سیاه
    هم طنزه و عاشقانه است 
    سلام میشه چند انیمه عاشقانه کمدی بهم معرفی کنین؟
    ممنون🌹
    یه سوال این ها عاشقانه هم هست؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    عنوان زدیم خنده دار پس اول خنده داره و بعد امکان داره عاشقانه هم داشته باشه
    کمکی نکردن
    جالب بود . ممنون
    lواقعا خوب معرفی کردید و عکس هایی که گزاشتید خیلی خنده دار هست.
    من واقعا یه اوتاکو هستم اگه خواستی چند تا معرفی کنم.
    ببخشید اگه میشه لیست انیمه های عاشقانه تون رو گسترش بدین ممنون
    پاسخ:
    در اولین فرصت چشم
    بنظر میاد هنگام تهیه این لیست خدا و پیغمبر رو هم در نظر گرفتین چون دو تا انیمه واقعا تو لیست جاشون خالیه High school DXD و کونوسابا
    خودت همشونو دیدی؟؟؟؟
    پاسخ:
    خیر بعضی هاشون دیدم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    یه روز‌نامه‌نگار که اومده چرخی تو دنیای رسانه بزنه!

    طبقه بندی موضوعی
    آخرین نظرات
    پیوندها